Muzyka

Z pogranicza stylów

Recenzja płyty: Wynonna Judd, „Wynonna&the Big Noise”

materiały prasowe
Płyta pełna bardzo dobrej muzyki, zmiennych nastrojów i udanych kompozycji z pogranicza stylów, charakterystycznych dla współczesnej, a jednak tradycyjnej, amerykańskiej twórczości rozrywkowej.

Świadomi własnej wartości artyści, układając swój repertuar, nie zawsze trzymają się kurczowo jednego gatunku. Mając zaufanie do swoich umiejętności, często proponują odbiorcom muzykę wykraczającą poza granice przypisywanego im powszechnie stylu. Tak też postępuje amerykańska gwiazda muzyki country Wynonna Judd. Właśnie ukazał się jej najnowszy album „Wynonna&the Big Noise”. Płyta być może zawiedzie zwolenników tradycyjnego country, ale z pewnością docenią ją ci, którym odpowiada stylistyczna mieszanka łącząca elementy popu, rocka, bluesa i właśnie country. Stąd też w składzie towarzyszących Wynonnie Judd muzyków i twórców nieprzypadkowo odnajdujemy laureata nagrody Grammy Chrisa Stapletona czy członków słynnego Tedeschi Trucks Band. „Wynonna&the Big Noise” to płyta pełna bardzo dobrej muzyki, zmiennych nastrojów i udanych kompozycji z pogranicza stylów, charakterystycznych dla współczesnej, a jednak tradycyjnej, amerykańskiej twórczości rozrywkowej.

Wynonna Judd, Wynonna&the Big Noise, Curb

Polityka 11.2016 (3050) z dnia 08.03.2016; Afisz. Premiery; s. 79
Oryginalny tytuł tekstu: "Z pogranicza stylów"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

Świat

NIEMCY: Berlin ciągnie do Moskwy

Osiem dekad po pakcie Ribbentrop-Mołotow w Niemczech rośnie presja na kolejną odwilż w relacjach z Rosją. Działania polskiego rządu raczej nie studzą tego zapału.

Adam Krzemiński
02.09.2019
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną