Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Muzyka

Piosenki aktorskie

Recenzja płyty: L.U.C, „Good L.U.C.K”

materiały prasowe
Artyście udało się niebanalnie powiązać rap z dobrymi melodiami.

Łukasz Rostkowski, czyli L.U.C, jako artysta totalny często odlatuje w rejony ryzykowne. Zdarzało mu się kreować projekty zaskakująco wielodyscyplinarne, w których muzyce towarzyszył film, literatura i grafika, albo angażować estetykę i narrację komiksu, graffiti i teatru. Zdarzało się wchodzić w klimaty powstańczo-patriotyczne. Szczęśliwie bilans okazywał się przeważnie dodatni. Teraz na płycie „Good L.U.C.K” mamy kolejną wycieczkę – w świat filmu i kreacji aktorskiej, zanurzonej w tekstach aktualnych, niemal publicystycznych. Oprócz muzyki i jej głównego autora L.U.C-a występuje tu spora ekipa aktorska (Katarzyna Figura, Karolina Czarnecka, Tomasz Kot, Arek Jakubik, Cezary Studniak, Wojciech Mecwaldowski) oraz przyjaciele ze sceny muzycznej (m.in. Bovska, Sarsa, Robert Cichy). Jest wrażenie zbyt dużej stylistycznej różnorodności (jazz, rap, muzyka filmowa, ale i ludowa), jednak minimum spoistości udało się zachować, przede wszystkim przez udział samego L.U.C-a jako wykonawcy i autora tekstów. Udało się też niebanalnie powiązać rap z dobrymi melodiami.

L.U.C, Good L.U.C.K, Agora

Polityka 13.2018 (3154) z dnia 27.03.2018; Afisz. Premiery; s. 87
Oryginalny tytuł tekstu: "Piosenki aktorskie"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

null
Społeczeństwo

Łomot, wrzaski i deskorolkowcy. Czasem pijani. Hałas może zrujnować życie

Hałas z plenerowych obiektów sportowych może zrujnować życie ludzi mieszkających obok. Sprawom sądowym, kończącym się likwidacją boiska czy skateparku, mogłaby zapobiec wcześniejsza analiza akustyczna planowanych inwestycji.

Agnieszka Kantaruk
23.04.2024
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną