Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty tylko 9,90 zł!

Subskrybuj
Muzyka

Pusta sala

Recenzja płyty: Ilya Gringolts, Orkiestra i Chór Filharmonii Narodowej, Andrzej Boreyko, „André Tchaikowsky, Giya Kancheli”

materiały prasowe
Oba utwory zawarte na tej płycie zostały wykonane przed pustą salą i nawet zachowano aplauz, jaki orkiestra po pierwszym utworze daje soliście – skrzypkowi, a po drugim – chórowi (i wzajemnie).

Oba utwory zawarte na tej płycie zostały wykonane przed pustą salą i nawet zachowano aplauz, jaki orkiestra po pierwszym utworze daje soliście – skrzypkowi, a po drugim – chórowi (i wzajemnie). „Concerto classico” na skrzypce i orkiestrę Andrzeja Czajkowskiego, zagrane z udziałem znakomitego Ilyi Gringoltsa 5 lutego 2021 r., zostało odnalezione w koszu na bieliznę w domu przyjaciółki kompozytora.

Ilya Gringolts, Orkiestra i Chór Filharmonii Narodowej, Andrzej Boreyko, André Tchaikowsky, Giya Kancheli, Filharmonia Narodowa/CD Accord

Polityka 26.2022 (3369) z dnia 21.06.2022; Afisz. Premiery; s. 73
Oryginalny tytuł tekstu: "Pusta sala"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >