Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Muzyka

Nie tylko kapelusz

Recenzja płyty: Beyoncé, „Cowboy Carter”

materiały prasowe
Mijanka Beyoncé i Taylor Swift – dwóch czołowych artystek amerykańskiej sceny muzycznej – trwa w najlepsze.

Mijanka Beyoncé i Taylor Swift – dwóch czołowych artystek amerykańskiej sceny muzycznej – trwa w najlepsze. O ile ta druga przyszła z country do popu, o tyle Beyoncé po latach kariery wydaje się zmierzać w przeciwną stronę i w kowbojskim kapeluszu na głowie odkrywać na nowo afroamerykański wkład w country. Ale choć pojawiają się na jej nowej płycie głosy Williego Nelsona i Dolly Parton, a Beyoncé Giselle Knowles-Carter śpiewa cover klasyka tej drugiej, „Jolene”, nie gatunkowe odniesienie jest tu najważniejsze.

Beyoncé, Cowboy Carter, Parkwood

Polityka 16.2024 (3460) z dnia 09.04.2024; Afisz. Premiery; s. 73
Oryginalny tytuł tekstu: "Nie tylko kapelusz"
Reklama