Teatr

Powrócili

Recenzja spektaklu: „Wracać wciąż do domu”, reż. Magda Szpecht

„Wracać wciąż do domu”, reż. Magda Szpecht „Wracać wciąż do domu”, reż. Magda Szpecht Natalia Kabanow / TR Warszawa
Spektakl jest koprodukcją polsko-japońską, ale podczas premiery w TR Warszawa trudno było to dostrzec, chyba że w minimalistycznej scenografii i w śladzie węglowym, jaki pozostawiły podróże zespołu do Tokio i z powrotem.

Spektakl jest koprodukcją polsko-japońską, ale podczas premiery w TR Warszawa trudno było to dostrzec, chyba że w minimalistycznej scenografii i w śladzie węglowym, jaki pozostawiły podróże zespołu do Tokio i z powrotem. Akcja dzieje się po apokalipsie klimatycznej, w wyniku której zdziesiątkowana ludzkość wróciła do życia plemiennego w bliskim kontakcie z naturą (tę ostatnią oglądamy na telebimach).

Wracać wciąż do domu, na podstawie Ursuli K. Le Guin, reż. Magda Szpecht, TR Warszawa

Polityka 12.2020 (3253) z dnia 17.03.2020; Afisz. Premiery; s. 75
Oryginalny tytuł tekstu: "Powrócili"

Czytaj także

Klasyki Polityki

Jak dzieci odczuwają i rozumieją ból?

Jeszcze na początku lat 80. uważano, że noworodki w ogóle nie odczuwają bólu! A ponieważ nie potrafią werbalnie wyrazić tego, co czują, nie dbano o ich komfort w szpitalach.

Paweł Walewski
08.08.1998