W podziemiach CPK
Recenzja spektaklu: „Casanova. Warszawskie zauroczenie”, reż. Michał Walczak
Powroty po latach do kiedyś świetnie sprawdzających się formuł są ryzykowne. Świat nie czeka, niegdysiejsza awangarda dziś jest anachroniczna, brawura zmienia się w starodziaderstwo/baberstwo, to, co dawniej bawiło do łez, teraz żenuje itd. Dlatego zapowiedź powrotu Michała Walczaka i Macieja Łubieńskiego do rewiowo-kabaretowego formatu Pożaru w Burdelu, który swój najlepszy czas miał w połowie poprzedniej dekady, wzbudzała niepokój. Niepotrzebnie. Nowy program ma brawurę, poczucie humoru i wyczucie czasu najlepszych odcinków Pożaru, w których odbijała się warszawska polityka, życie kulturalne i problemy pierwszego świata stołecznej klasy średniej.
Casanova. Warszawskie zauroczenie, scen. Maciej Łubieński i Michał Walczak, reż. Michał Walczak, Teatr Rampa w Warszawie