13 najlepszych reklam Super Bowl 2016
Marki popularne tylko zaznaczają tu swoją obecność. Marki zupełnie nieznane z dnia na dzień stają się znane. Super Bowl śledzi się w dużej mierze właśnie dla reklam.
.
mat. pr.

.

Emisja półminutowego klipu podczas finału rozgrywek amerykańskiej Narodowej Ligi Futbolowej kosztuje blisko 5 mln dol. Wydatek najwyraźniej jednak popłaca. Nawet jeden na czterech widzów Super Bowl włącza telewizor i udaje się na stadion właśnie dla reklam. Impreza ma 50 lat, ale jej esencja niezmiennie sprowadza się do czterech czasowników: spędzić czas ze znajomymi, zjeść, wypić. I obejrzeć reklamy.

Z danych National Retail Federation wynika, że dla 23 proc. fanów Super Bowl reklamy to nieodzowny element każdej edycji tego wydarzenia.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną