Po co duża sieć odzieżowa miałaby nawiązywać do motywów nazistowskich?
Reserved skorzystało w swojej nowej kolekcji z coraz popularniejszych w modzie męskiej trendów militarystycznych. Ale się zapędziło.
Model w reklamie Reserved
mat. pr.

Model w reklamie Reserved

Zapięta pod szyję koszula khaki, czarne proste spodnie i glany. Do tego ogolona na łyso głowa. Rękawy podwinięte, postawa zdecydowana. Chmurne spojrzenie. Jakieś naszywki. Zdjęcie uruchamia automatyczny ciąg skojarzeń. Widzieliśmy już takie zestawienie. Jasne, brak czarnego krawata, może te spodnie powinny układać się nieco inaczej, ale skojarzenie jest oczywiste. Ktoś się już kiedyś podobnie ubierał.

Trzeba spojrzeć dwukrotnie, żeby zauważyć, że krój koszuli nawiązuje do amerykańskiego umundurowania, a naszywki nie mają żadnego ideologicznego przesłania.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną