Start-up made in Poland

Sen o jednorożcu
Są gotowi pracować 12 godzin na dobę. Będą boostrapować i robić pivoty. Nauczą się pitchować i generować leady. Wszystko, aby zostać jednorożcami.
Eliza Kruczkowska, prezes fundacji Startup Poland
Tadeusz Późniak/Polityka

Eliza Kruczkowska, prezes fundacji Startup Poland

Ciałem podobny do konia, głową do jelenia, nogami do słonia, ogonem do wieprza” – tak dwa tysiące lat temu jednorożca opisywał Pliniusz Starszy. Współczesny jednorożec wygląda inaczej. To nie stwór ze średniowiecznego bestiariusza, tylko unicorn – firma, w którą inwestorzy gotowi są włożyć co najmniej miliard dolarów. Na całym świecie takich przedsiębiorstw jest ok. 200. Marzycieli o dołączeniu do nich wciąż przybywa. Także w Polsce.

Droga do zostania unicornem zaczyna się od start-upu, czyli stworzenia młodego przedsiębiorstwa, zwykle technologicznego.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną