„Poczta Polska przechodzi do ataku"

Ostatni nakleja znaczek
To ostatnia szansa, aby Poczta Polska umocniła swą pozycję, zanim ostatecznie straci rynkowy monopol.

„Poczta Polska przechodzi do ataku” – takim nad wyraz optymistycznym tytułem Puls Biznesu stara się zachęcić do lektury artykułu na temat od szykowanej reformy naszego narodowego monopolisty. Dowiadujemy się, że  dzięki wdrożeniu nowej strategii na lata 2010-15 już niebawem Poczta Polska zacznie przynosić zyski. Zarząd Poczty chce zaoszczędzić ogromne sumy. Nie ujawnia niestety na czym. Ale pozostaje przynajmniej wrażenie, że nasi dzielni pocztowcy liberalizacji rynku się nie boją.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną