Zakupy grupowe w sieci

Grupą (nie)taniej
Właśnie wystartowały dwa nowe serwisy internetowe, które dzięki łączeniu klientów w grupy mają oferować zniżki na towary i usługi. To pomysł nienowy. I z różnym skutkiem działający.
bschmove/Flickr CC by SA

Pomysł na kolektywne zakupy bierze się ze starej kupieckiej zasady, która mówi, że jeśli ktoś dużo kupuje, może liczyć na solidny rabat. Grupa klientów, zamawiając razem np. kilkanaście telewizorów, dysponuje już pokaźną siłą nabywczą. Mogą więc oczekiwać, że właściciel sklepu zrezygnuje z części swojej marży. Niełatwo jest jednak taką grupę zorganizować.

Ten problem rozwiązał Internet, a ściślej serwisy do zakupów grupowych, takie jak np. kumuluator.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną