Pracownik jutra, czyli kto?

Kluczowe kompetencje pracowników w przyszłości
„Pracownicy jutra” to jeden z tematów podejmowanych przez ekspertów i praktyków zarządzania podczas XV Kongresu Kadry, który w dniach 23-25 kwietnia odbędzie się w Warszawie. Jakie kluczowe kompetencje będą cenne na rynku pracy i którzy pracownicy będą poszukiwani i zatrudniani w przyszłości?
Zwycięzcami na przyszłym rynku pracy będą ci Pracownicy, którzy nie ustaną w uczeniu się - zdobywaniu nowej wiedzy i poszerzaniu własnych horyzontów.
ETTA/Materiały promocyjne

Zwycięzcami na przyszłym rynku pracy będą ci Pracownicy, którzy nie ustaną w uczeniu się - zdobywaniu nowej wiedzy i poszerzaniu własnych horyzontów.

MATERIAŁ PROMOCYJNY Z OKAZJI XV KONGRESU KADRY

***

Podstawową umiejętnością będzie nawiązywanie osobistych relacji. Atomizacja społeczeństwa jest faktem w zglobalizowanym i coraz częściej wirtualnym świecie. Nowe mobilne technologie stwarzają nieograniczone możliwości kontaktów między ludźmi. Nawiązywanie relacji „w realu” może stać się wyzwaniem dla Pracowników przyszłości, tak bardzo osadzonych już w portalach społecznościowych, komunikujących się z innymi poprzez SMSy, MMSy czy blogi.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną