Bij w bank
Bankowcy nie mają dziś lekkiego życia. Zewsząd pretensje: o kryzys, o topniejące oszczędności, o niechęć do udzielania kredytów. A teraz doszedł nowy problem – bunt klientów.

Bunt przeciwko mBankowi dojrzewał już w grudniu. A bank sam się o niego prosił. Jako pionier polskiej bankowości internetowej zawsze miał ambicję integrowania klientów. Wokół mBanku tworzone były nietypowe instytucje społecznościowe jak np. mRada, składająca się z grupy klientów konsultujących decyzje banku. Niemal od początku w sieci działa bankowe forum, a od ponad roku jest też blog. Klienci mogą więc do woli dyskutować z pracownikami banku i między sobą, co też chętnie czynią.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną