Polemika z artykułem "Wszystko dla Anny"
Sprostowanie do artykułu „Anna mimo wszystko”
Polityka

W Tygodniku „Polityka” z dnia 7 listopada 2009 r. nr 45 (2730) ukazał się artykuł pt. „Anna mimo wszystko” na temat działalności Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, autorstwa Pani Ryszardy Sochy. Pani Redaktor zawarła w nim szereg nieprawdziwych i zmanipulowanych informacji, sugeruje między innymi, że:

- Fundacja „Mimo wszystko” zajmuje się wyłącznie 26 osobami niepełnosprawnymi intelektualnie (Podopiecznymi);

- Fundacja buduje Ośrodek Rehabilitacyjno-Terapeutyczny „Dolina Słońca”, nie dlatego że jest on potrzebny, ale dlatego, że nie ma co zrobić z pieniędzmi, które otrzymuje od darczyńców;

- opisywany wyżej ośrodek jest „molochem”, jego budowa jest nieprzemyślana, a Fundacja próbuje ukryć istotne fakty dotyczące okoliczności jego powstania.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną