Społeczeństwo

Wpływy z talentów

Programy, w których znani osądzają śpiewającego, tańczącego lub żonglującego amatora, są dla telewizji prawdziwymi maszynkami do zarabiania pieniędzy.

30 sekund reklamy przed programem „Mam talent” w TVN (ostatni odcinek trzeciej serii oglądało ponad 5 mln osób) kosztuje (wg cennika) nawet 100 tys. zł, przed „X Factor” w tej samej stacji – 95 tys. zł (cena z maja 2011 r.), a przed „Must Be The Music” w Polsacie 78,2 tys. zł. Najtańsza jest reklama przed „The Voice of Poland” w telewizji publicznej, za którą zapłacić trzeba 55,6 tys. zł.

Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

null
Kultura

Ranking najlepszych galerii według „Polityki”. Są spadki i wzloty. Korona zostaje w stolicy

W naszym publikowanym co dwa lata rankingu najlepszych muzeów i galerii sporo zmian. Są wzloty, ale jeszcze częściej gwałtowne pikowania.

Piotr Sarzyński
11.03.2025
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną