Prenumerata na trudne czasy.

6 miesięcy za 99 zł.

Subskrybuj
Społeczeństwo

Generator czarnego PR

Z życia sieci

Czarny PR w wykonaniu internautów. Czarny PR w wykonaniu internautów. AN

Czasem oddawanie inicjatywy w ręce internautów jest proszeniem się o katastrofę. Przekonał się o tym międzynarodowy gigant paliwowy Shell, który nie docenił siły swego negatywnego elektoratu. Koncern organizuje ogromną kampanię promującą wydobycie złóż na Morzu Arktycznym. Za radą specjalistów od public relations kładzie przy tym nacisk na aspekty ekologiczne, przekonując, że przyroda na tym nie ucierpi. Dowodem mają być wspaniałe zdjęcia morskich ptaków, fok, wielorybów i niedźwiedzi polarnych, które wykorzystano w tzw.

Polityka 36.2012 (2873) z dnia 05.09.2012; Fusy plusy i minusy; s. 103
Oryginalny tytuł tekstu: "Generator czarnego PR"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >