Społeczeństwo

Generator czarnego PR

Z życia sieci

Czarny PR w wykonaniu internautów. Czarny PR w wykonaniu internautów. AN

Czasem oddawanie inicjatywy w ręce internautów jest proszeniem się o katastrofę. Przekonał się o tym międzynarodowy gigant paliwowy Shell, który nie docenił siły swego negatywnego elektoratu. Koncern organizuje ogromną kampanię promującą wydobycie złóż na Morzu Arktycznym. Za radą specjalistów od public relations kładzie przy tym nacisk na aspekty ekologiczne, przekonując, że przyroda na tym nie ucierpi. Dowodem mają być wspaniałe zdjęcia morskich ptaków, fok, wielorybów i niedźwiedzi polarnych, które wykorzystano w tzw.

Polityka 36.2012 (2873) z dnia 05.09.2012; Fusy plusy i minusy; s. 103
Oryginalny tytuł tekstu: "Generator czarnego PR"

Czytaj także

Świat

Gdzie na świecie aborcja jest legalna, a gdzie kobiety muszą ją wykonywać w podziemiu?

Co roku na świecie dokonuje się ponad 40 mln aborcji – głównie w tych krajach, gdzie poziom wiedzy na temat antykoncepcji jest niski.

Redakcja
22.10.2020