Społeczeństwo

Pora na inwestora

Z życia sieci

materiały prasowe

„Chcieliśmy przyciągnąć uwagę” – wyjaśniali twórcy kampanii. „Emocje” – mówili. W pewnym sensie dopięli swego – pokazywane na świecie reklamy, zachęcające do inwestycji na wschodzie Polski, budzą emocje. Jeśli ich odbiorcy po portfele sięgają równie chętnie, jak po programy do obróbki graficznej, już za chwileczkę będziemy mieli w Lubelskiem i Podlaskiem prawdziwe eldorado. Upiornie dociekliwego dzieciaka z oryginału złośliwcy zastępują m.

Polityka 07.2013 (2895) z dnia 12.02.2013; Fusy plusy i minusy; s. 99
Oryginalny tytuł tekstu: "Pora na inwestora"

Codzienny newsletter „Polityki”. Tylko ważne tematy

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość potwierdzającą.
By dokończyć proces sprawdź swoją skrzynkę pocztową i kliknij zawarty w niej link.

Informacja o RODO

Polityka RODO

  • Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Polityka Sp. z o.o. SKA z siedzibą w Warszawie 02-309, przy ul. Słupeckiej 6. Przetwarzamy Twoje dane w celu wysyłki newslettera (podstawa przetwarzania danych to konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy).
  • Twoje dane będą przetwarzane do chwili ew. rezygnacji z otrzymywania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  • Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby zamówić nasz newsletter.
  • Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Czytaj także

Społeczeństwo

Dr Joanna Wardzała o pokoleniu 20-latków odrzucających konsumpcyjny styl życia rodziców

Rozmowa z dr Joanną Wardzałą, socjolożką i badaczką zachowań konsumpcyjnych, o tym, dlaczego dzisiaj młodzi ludzie nie chcą kupować i gromadzić dóbr.

Joanna Podgórska
12.11.2019