Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w pierwszym kwartale 2015 r. POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 119,2 tys. egz. (i wzrostem sprzedaży o 0,5 proc. w stosunku do pierwszego kwartału 2014 r.) POLITYKA była najchętniej kupowanym tytułem w segmencie. Na drugim miejscu – ze średnią sprzedażą 113,8 tys. egz. (i przy spadku wynoszącym 1,9 proc.) – uplasował się „Newsweek”. Sprzedaż pozostałych tytułów spadła poniżej 75 tys. egz. Tygodnik „wSieci” sprzedawał średnio 74,2 tys. egz. (spadek o 6,5 proc.), „Do Rzeczy” – 52,1 tys. egz. (spadek o 21,5 proc.), zaś „Wprost” – 51 tys. egz. (spadek o 0,8 proc.).
Mocną pozycję POLITYKI potwierdzają również dane dotyczące sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznej wersji naszego tygodnika. W okresie styczeń–marzec 2015 r. POLITYKA, głównie za sprawą Polityki Cyfrowej i swoich wydań na iPada, sprzedawała średnio 9,3 tys. egz. i była jedynym tytułem w segmencie, który odnotował wzrost sprzedaży o 11,4 proc. w stosunku do pierwszego kwartału 2014 r. Pozostałe tytuły sprzedawały średnio: „Newsweek” – 4,1 tys. egz. (spadek o 23,7 proc.), „wSieci” – 0,9 tys. egz. (spadek o 16,5 proc.), „Do Rzeczy” – 1,4 tys. egz. (spadek o 18 proc.), „Wprost” – 1,5 tys. egz. (spadek o 11,5 proc.).