Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Społeczeństwo

POLITYKA liderem!

Polityka

Po wygranej rywalizacji w pierwszym kwartale 2015 r. POLITYKA umacnia się na pozycji lidera sprzedaży w segmencie tygodników społeczno-politycznych w Polsce. Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w kwietniu br. nasz tygodnik był najchętniej kupowanym tytułem i jako jedyny odnotował przy tym wzrost sprzedaży w stosunku do wcześniejszego miesiąca.

Średnia sprzedaż POLITYKI w kwietniu 2015 r. wyniosła 119 tys. egz. i była tylko o 2,8 proc. niższa w porównaniu do kwietnia 2014 r. Pozostałe tygodniki opinii odnotowały dwucyfrowe spadki sprzedaży.

Plasujący się na drugim miejscu zestawienia ZKDP „Newsweek” sprzedawał średnio 112 tys. egz. – czyli o 22 proc. mniej niż w kwietniu 2014 r. Natomiast średnia sprzedaż tygodnika „wSieci” – trzecie miejsce w zestawieniu – wynosiła w tym czasie 71 tys. egz. i była o 12,7 proc. niższa niż rok wcześniej. Pozostałe tytuły, czyli „Do Rzeczy” oraz „Wprost”, sprzedawały odpowiednio: 49 tys. egz. (spadek o 19,5 proc.) i 37 tys. egz. (spadek o 28,5 proc.).

Polityka 27.2015 (3016) z dnia 30.06.2015; Do i od redakcji; s. 106
Reklama