„Polityka”. Dajemy pełny obraz.

Czytaj, słuchaj, odkrywaj świat!

SUBSKRYBUJ
Społeczeństwo

Jadłeś? Nie leć!

Lody Ekipa: skąd ten szał i o co w nim chodzi

Kindermarketing, czyli marketing skierowany ściśle do dzieci i wczesnych nastolatków, „kapitalizuje” rozwijającą się, wrażliwą psychikę dzieci. Kindermarketing, czyli marketing skierowany ściśle do dzieci i wczesnych nastolatków, „kapitalizuje” rozwijającą się, wrażliwą psychikę dzieci. Iza Kucharska
Nastolatki ruszyły w pościg za lodami Ekipa. Za papierek po nich mogą kupić akceptację i podziw rówieśników. Oto opowieść o najskuteczniejszej akcji reklamowej ostatnich lat.
Dziś poczucie uczestnictwa w czymś wyjątkowym zaspokaja Friz. Jest jak syn bogatych sąsiadów, u którego wszystkie dzieciaki chcą przenocować.materiały prasowe Dziś poczucie uczestnictwa w czymś wyjątkowym zaspokaja Friz. Jest jak syn bogatych sąsiadów, u którego wszystkie dzieciaki chcą przenocować.

Lody Ekipa to najnowszy produkt firmy Koral. Ich nazwa to efekt współpracy z „Ekipą Friza” – grupą youtuberów, stworzoną przez Karola Wiśniewskiego vel Friz, jednego z najpopularniejszych youtuberów w Polsce. Jego kanał na YouTube to połączenie „Big Brothera” i „Jackass” z MTV. Friz pokazuje codzienne życie w domu Ekipy, luksusowej willi, w której zamieszkał razem z innymi youtuberami. Mieszkańcy domu wygłupiają się, robią imprezy, a poza tym śpią, jedzą, robią zakupy.

Polityka 22.2021 (3314) z dnia 25.05.2021; Społeczeństwo; s. 35
Oryginalny tytuł tekstu: "Jadłeś? Nie leć!"
Reklama

Czytaj także

Nauka

Zaszczepieni też chorują. Dlaczego trzecia dawka jest niezbędna?

Coraz więcej osób wątpi w szczepionki przeciwko covid, skoro nawet po trzech dawkach przytrafia im się zakażenie. Czy zatem decyzję o szczepieniu przypominającym lepiej odłożyć do czasu, aż pojawią się skuteczniejsze preparaty?

Paweł Walewski
04.12.2021