Prezes zyskuje oglądalność
Na dworze nieciekawie, dlatego publiczność ciągnie przed telewizor, w którym wszystkie stacje starają się zaprezentować to, co mają najlepszego.
Telewizja publiczna zaprezentowała w tych dniach reklamę nowego, lepszego prezesa Telewizji. W reklamie nowy prezes zapewnia, że wyczyści Telewizję skuteczniej niż inni prezesi oraz wyeliminuje z niej przykre zapachy.

„Nowi prezesi Telewizji” to cykl publicystyczno-reklamowy od lat żywo komentowany przez odbiorców, dlatego puszczany we wszystkich kanałach naraz. Jego poziom merytoryczny stale rośnie, gdyż jak zapewniają ludzie odpowiedzialni za produkcję i casting, każdy kolejny prezes stoi na coraz wyższym poziomie.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną