Archiwum Polityki

Tanie chwyty

Coraz tańsze przeloty, ubezpieczenia, połączenia telefoniczne. Niższe ceny papierosów, alkoholi i wielu innych towarów – to efekt wojen cenowych, jakie toczą się na polskim rynku. Gdzie przedsiębiorcy się biją, tam klient korzysta.

Fredric de Lerigon, dyrektor generalny spółki Tele2 Polska, ma jasno wytyczony cel: jego firma musi zostać drugim graczem na polskim rynku telekomunikacyjnym. Na razie nie chce mówić o pozycji Tele2, bo spółka działa od niedawna. Ale że niebawem będzie numerem 2, to jego zdaniem pewne. Jak ten cel osiągnie? To proste – niskimi cenami.

– Musimy być najtańszym operatorem niezależnie od okoliczności. To podstawowa zasada, jaka przyświeca Tele2 we wszystkich krajach, w których działają nasze spółki – przekonuje dyrektor de Lerigon.

Polityka 6.2004 (2438) z dnia 07.02.2004; Gospodarka; s. 39