Już po raz czwarty, wspólnie z instytutem badawczym GfK Polonia, przygotowaliśmy przedświąteczny ranking hipermarketów. Nasi ankieterzy ruszyli do sklepów największych sieci, sprawdzając poziom cen i jakość obsługi. Wprowadziliśmy też nową ligę – ranking dyskontów, sprawdzając, czy sieci Biedronka, Lidl, Leader Price i Plus są rzeczywiście najtańsze, jak się powszechnie sądzi? W tegorocznym rankingu niespodzianka goni niespodziankę.
W piątek 10 listopada, pomiędzy godziną 17 a 19, na zlecenie POLITYKI, nasi tajemniczy agenci, czyli wchodzący w rolę zwykłych klientów ankieterzy instytutu GfK Polonia, wkroczyli do placówek 8 sieci hipermarketów i 4 sieci dyskontów spożywczych. Wypełniona przez nich ankieta ma odpowiedzieć na pytania: W której sieci jest najtaniej, a w której tylko się tym chwalą? Gdzie jest rzeczywiście duży wybór i małe kolejki, a gdzie tylko obietnice?
Wybraliśmy piątek, bo tego dnia najwięcej Polaków po pracy wybiera się na zakupy.
Polityka
49.2006
(2583) z dnia 09.12.2006;
Raport;
s. 4