Archiwum Polityki

Kochaj albo zwróć

Jeśli nie będziesz zadowolony, zwrócimy ci pieniądze – czytamy coraz częściej na opakowaniach. Takie gwarancje zapewniają klientom dobre samopoczucie. A producenci wiedzą, że prawie nikt z nich nie skorzysta.

W sklepach jest coraz więcej towarów opatrzonych tego rodzaju zachętami. Gwarancje satysfakcji są nową modą w polskiej reklamie, choć na ten pomysł wpadli już przedwojenni sprzedawcy mydła i płynu przeciw wypadaniu włosów. Zazwyczaj wygląda to tak jak na opakowaniu Delicji. Od czerwca zdobi je wielka naklejka – „gwarancja smaku”. Jeśli wczytać się w zapisane drobnym drukiem zasady, wychodzi na to, że „gwarancja” to właściwie wakacyjna promocja. Każdy, kto jest zadowolony z nowych Delicji, powinien wysłać pocztą kody kreskowe z trzech opakowań, a w ten sposób może wygrać biżuterię i samochód.

Polityka 33.2005 (2517) z dnia 20.08.2005; Gospodarka; s. 42
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >