Archiwum Polityki

Halo, tu AOL

Dawniej America Online, dziś AOL, jedna z największych firm internetowych świata, wchodzi na polski rynek. Portale, m.in. Onet, Wirtualna Polska, Interia, gotowe są bić się o każdego internautę do ostatniego kliknięcia myszką. Czym nowy gracz może im zagrozić?
JR/Polityka

Przygotowania prowadzono w wielkiej tajemnicy. Polska wersja portalu AOL (www.aol.pl) to produkt globalizacji. Pracowali nad nią programiści z Indii i Chin, zatrudnieni przez amerykańską korporację, oraz garstka rodaków z europejskiej centrali w Londynie. Treści pokazywane w portalu będą zaś powstawały tu na miejscu. Większość będzie kupowana od lokalnych dostawców – m.in. Polskiej Agencji Prasowej, portalu filmowego Filmweb i Agory (wydawcy „Gazety Wyborczej” oraz portalu Gazeta.

Polityka 50.2007 (2633) z dnia 15.12.2007; Rynek; s. 40
Reklama