Archiwum Polityki

Łowienie na dobre serce

Kupując papier toaletowy wspieramy niepełnosprawnych, tankując benzynę dożywiamy dzieci, zakup chleba może posunąć naprzód budowę polskiego sztucznego serca. Czy ktoś przypadkiem nie manipuluje naszymi emocjami?

Tego szczeniaka zna cała Polska. Mały labrador był już niemal wszędzie: na wielkich tablicach ulicznych, w reklamach telewizyjnych, grał w serialu „Dwie strony medalu”, a nawet wystąpił w TVN 24. Piesek jest ambasadorem papieru toaletowego marki Velvet, produkowanego w Kluczach przez koncern Kimberly-Clark. Na co dzień jego wizerunek można zobaczyć na opakowaniu papieru. Szczeniak znany jest w świecie, bo koncern wykorzystuje go od dawna także na innych rynkach.

Polityka 38.2007 (2621) z dnia 22.09.2007; Rynek; s. 46
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Dołączam

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >