Ja My Oni

Mniej więcej, czyli jak być świadomym konsumentem i nie dać się łapać na reklamowy lep

Jak nie złapać się na reklamowy lep

Aż 75 proc. Polaków korzysta z promocji, a słowo „nowość” elektryzuje ich i zachęca. Aż 75 proc. Polaków korzysta z promocji, a słowo „nowość” elektryzuje ich i zachęca. Getty Images
Jak (coraz bardziej świadomi) konsumenci próbują wymykać się reklamie, a (coraz bardziej kreatywni) twórcy reklam łowić konsumentów.

Artykuł ukazał się w „Ja My Oni” tom 17. „Pieniądze: urok i ułuda”. Poradnik dostępny w Polityce Cyfrowej i w naszym sklepie internetowym.

***

W świecie, który rządzi się prawami rynku, najważniejsze to przekonać ludzi, że są rzeczy, bez których nie mogą żyć.

Ja My Oni „Pieniądze: urok i ułuda” (100090) z dnia 02.02.2015; Drogo sprzedać, tanio kupić; s. 63
Oryginalny tytuł tekstu: "Mniej więcej, czyli jak być świadomym konsumentem i nie dać się łapać na reklamowy lep"
Reklama