Przejdź do treści
Reklama
Reklama
Kraj

Darmowa lekcja PR dla Polskiej Fundacji Narodowej

Prezentacja nowego projektu Polska100 realizowanego przez Polską Fundację Narodową Prezentacja nowego projektu Polska100 realizowanego przez Polską Fundację Narodową Mateusz Włodarczyk / Forum
Polska Fundacja Narodowa, instytucja, która ma zajmować się promocją wizerunku Polski, sama będzie zatrudniać speców od PR. Z pewnością się przydadzą.

Co pewien czas docierają do nas wieści o kolejnych katastrofach wizerunkowych Polskiej Fundacji Narodowej, powołanej akurat w celu budowania pozytywnego wizerunku Polski. Ów paradoks doszedł właśnie do kulminacji, w wyniku której może być już tylko lepiej, czyli mniej absurdalnie.

Oto bowiem instytucja mająca zawodowo zajmować się promocją wizerunku, czyli Public Relations (PR), zatrudniła do obsługi swoich kanałów medialnych i biura prasowego firmę świadczącą usługi PR – Partners of Promotion. Ma ona wydelegować do bieżącej obsługi fundacyjnego profilu na Facebooku i innych mediów troje specjalistów pracujących pod okiem zarządu. Z pewnością się przyda, bo zarządzająca dziesiątkami milionów fundacja (dokładne informacje są skrzętnie przez nią skrywane i udostępniane tylko mocą wyroków sądowych, gdyż – jak wiadomo – transparencja nie sprzyja wizerunkowi fundacji i Polski) zamieszcza na swoim profilu FB materiały uzyskujące liczbę „polubień” godną sklepiku z pamiątkami.

Czytaj także: Na co nie poszły te pieniądze? Odpowiedź internautów na kampanię billboardową PiS

Promocja jedynie słusznej partii

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompromitującą wizerunek Polski w świecie instytucję niż Polska Fundacja Narodowa. Gdyby ktokolwiek (co nie daj Boże!) zainteresował się w Europie czy Ameryce tą instytucją, dowiedziałby się od piszącego na ten temat dziennikarza, że polski rząd, a ściślej rządząca partia powołała sobie fundację, której działalność odzwierciedla cele ideologiczne i polityczne tego ugrupowania, na czele z reformą sądownictwa oddającą władzę sądowniczą w ręce funkcjonariuszy partii.

Reklama