Kraj

Nie czyja, ale jaka

Czy wyborcy dadzą się omamić

Nie kampanijne sztuczki i koniunkturalne obietnice, ale uczciwe przedstawianie swoich autentycznych poglądów najbardziej ujmuje i pozyskuje wyborców. Nie kampanijne sztuczki i koniunkturalne obietnice, ale uczciwe przedstawianie swoich autentycznych poglądów najbardziej ujmuje i pozyskuje wyborców. Max Skorwider
Wynik wyborów będzie zależał od tego, czy wyborcy poddadzą się sztuczkom politycznych marketingowców, czy też zdadzą się na swoje poglądy i właściwie odczytają własne interesy.
Grzegorz Schetyna wykazał się mrówczą pracą i mozolnym trudem, budując wyborczą koalicję i uprawdopodabniając odsunięcie PiS od władzy.Adam Chełstowski/Forum Grzegorz Schetyna wykazał się mrówczą pracą i mozolnym trudem, budując wyborczą koalicję i uprawdopodabniając odsunięcie PiS od władzy.

Prowadząc obecnie w Polsce polityczne analizy, nie da się uciec od wyborów do europarlamentu i jesiennych do Sejmu. Ani jedne, ani drugie nie będą zwykłe i rutynowe. Niefrasobliwe dywagowanie, kto kogo jakimi marketingowo-piarowymi sztuczkami przechytrzy i pokona, świadczy albo o nieświadomości ich znaczenia, albo o cynizmie.

Komentatorzy polityczni w większości koncentrują się na próbach odgadywania jak na konkretne zdarzenia – w szczególności obietnice polityków i kampanijne tricki stosowane przez ich propagandystów – zareagują wyborcy.

Polityka 17/18.2019 (3208) z dnia 23.04.2019; Ogląd i pogląd; s. 33
Oryginalny tytuł tekstu: "Nie czyja, ale jaka"

Czytaj także

Nauka

Nie każdy archeolog to Indiana Jones

Popkulturowy obraz archeologa awanturnika umacnia przekonanie, że ich głównym zadaniem jest odkrywanie skarbów. Ten fałsz fatalnie odbija się na wiedzy o przeszłości.

Agnieszka Krzemińska
27.02.2021