Kraj

Nie czyja, ale jaka

Czy wyborcy dadzą się omamić

Nie kampanijne sztuczki i koniunkturalne obietnice, ale uczciwe przedstawianie swoich autentycznych poglądów najbardziej ujmuje i pozyskuje wyborców. Nie kampanijne sztuczki i koniunkturalne obietnice, ale uczciwe przedstawianie swoich autentycznych poglądów najbardziej ujmuje i pozyskuje wyborców. Max Skorwider
Wynik wyborów będzie zależał od tego, czy wyborcy poddadzą się sztuczkom politycznych marketingowców, czy też zdadzą się na swoje poglądy i właściwie odczytają własne interesy.
Grzegorz Schetyna wykazał się mrówczą pracą i mozolnym trudem, budując wyborczą koalicję i uprawdopodabniając odsunięcie PiS od władzy.Adam Chełstowski/Forum Grzegorz Schetyna wykazał się mrówczą pracą i mozolnym trudem, budując wyborczą koalicję i uprawdopodabniając odsunięcie PiS od władzy.

Prowadząc obecnie w Polsce polityczne analizy, nie da się uciec od wyborów do europarlamentu i jesiennych do Sejmu. Ani jedne, ani drugie nie będą zwykłe i rutynowe. Niefrasobliwe dywagowanie, kto kogo jakimi marketingowo-piarowymi sztuczkami przechytrzy i pokona, świadczy albo o nieświadomości ich znaczenia, albo o cynizmie.

Komentatorzy polityczni w większości koncentrują się na próbach odgadywania jak na konkretne zdarzenia – w szczególności obietnice polityków i kampanijne tricki stosowane przez ich propagandystów – zareagują wyborcy.

Polityka 17/18.2019 (3208) z dnia 23.04.2019; Ogląd i pogląd; s. 33
Oryginalny tytuł tekstu: "Nie czyja, ale jaka"

Czytaj także

Ja My Oni

Uroda przynosi w życiu profity. Ale nie jest źródłem szczęścia

Już trzymiesięczne niemowlęta przyglądają się ładnym twarzom istotnie dłużej niż nieładnym. I niezależnie od wieku, płci i rasy pochylającej się nad nimi osoby.

Grzegorz Gustaw
26.11.2019