Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty tylko 9,90 zł!

Subskrybuj
Kraj

Konserwatyści plakatują miasta

Plakat Wspólnoty Trudnych Małżeństw SYCHAR. Plakat Wspólnoty Trudnych Małżeństw SYCHAR. Dawid Żuchowicz / Agencja Gazeta
Billboardy ze względu na spektakularną skalę i konsekwencję ich autorów są popularne także w sieci i twórczo przerabiane: „Nie krzywdźcie mnie, rozwiedźcie się, mamo i tato” czy „Dlaczego zostawiliście mnie sam na sam z księdzem, mamo i tato?”.

„Kochajcie się mamo i tato” – plakaty z wezwaniem tej treści, stylizowanej na list od dziecka, zajmują sporo powierzchni w polskich miastach. Powierzchni reklamowej oczywiście. Fundacja Nasze Dzieci, która za kampanię odpowiada, na swojej stronie tłumaczy: „Celem akcji plakatowej jest promocja wartości miłości małżeńskiej i rodzicielskiej. Nie ma ona innych celów poza pokazywaniem wagi dobrych, prawidłowych relacji pomiędzy rodzicami, małżonkami dla tworzenia trwałych więzi małżeńskich i rodzinnych, co stanowi podstawę prawidłowego, zdrowego rozwoju dzieci”.

Polityka 12.2021 (3304) z dnia 16.03.2021; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 8
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >