Gry wideo: polityka i tematy społeczne

Gry moralnego niepokoju
Branża gier wideo dostrzegła, że czysta rozrywka to już za mało. Dlatego coraz częściej pojawiają się w nich tematy społeczne i polityczne, takie same jak w filmach czy reportażach.
„Spec Ops: The Line”. Tu gracz podejmuje wybory moralne, niesprowadzające się do prostego opowiedzenia się po stronie dobra.
materiały prasowe

„Spec Ops: The Line”. Tu gracz podejmuje wybory moralne, niesprowadzające się do prostego opowiedzenia się po stronie dobra.

Nieznający portugalskiego Amerykanin, karykatura turysty w koszuli w palmy, nieopatrznie zapuszcza się na teren jednej z licznych w brazylijskim São Paulo dzielnic biedoty. Zachwyca się wielopiętrowymi tarasami zbudowanej z dykty prowizorki, bierze udział w spontanicznej imprezie w faweli. Ale już po chwili otaczają go ludzie z gangu i kradną wszystko, co ma jakąś wartość. Bohater, a wraz z nim siedzący przed ekranem gracz, lądują w ścieku, wśród stert śmieci i odpadków cywilizacji.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną