Osoby czytające wydania polityki

„Polityka” - prezent, który cieszy cały rok.

Pierwszy miesiąc prenumeraty tylko 11,90 zł!

Subskrybuj
Kultura

Wraki bez ikry

Recenzja gry: Dead Space 3

materiały prasowe
„Dead Space 3” zrobiona jest bardzo sprawnie – świetne są fragmenty, gdy poruszamy się w stanie nieważkości – jednak całości zabrakło ikry, emocji i nastroju.

Pierwszy „Dead Space” był niesamowitą, ekstremalną opowieścią grozy w klimatach science fiction. Przemierzaliśmy samotnie korytarze na opuszczonym statku i co chwilę wystawialiśmy nerwy na próbę, stawiając czoło podstępnym stworom z kosmosu. Druga odsłona gry w większym stopniu stawiała na akcję i już wtedy mogliśmy spodziewać się, w jakim kierunku pójdzie seria. W trzeciej nie ma już ani mocnego horroru, ani przekonującej fabuły. Owszem, po raz kolejny musimy eksplorować kosmiczne wraki, ale opowieść grozy zamieniła się w dość przewidywalną grę akcji, fabuła to klasyczne ratowanie świata przed zagładą.

Fani poprzednich odsłon mogą sięgnąć po „trójkę”, by sprawdzić, jak domkną się wątki z „jedynki” i „dwójki”, graczom spragnionym oryginalnych tytułów polecamy zdecydowanie pierwsze „Dead Space”.

 

Dead Space 3, Visceral Games/ EA Games, XBOX360/PS3, PC

Polityka 10.2013 (2898) z dnia 05.03.2013; Afisz. Premiery; s. 71
Oryginalny tytuł tekstu: "Wraki bez ikry"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

null
Społeczeństwo

Psychologowie są dziś wszędzie i zajmują się wszystkim. Czy słusznie? I kto się zajmie nimi?

Transport, policja, szpitale, marketing, reklama, sądownictwo, media, polityka, a wkrótce każda polska szkoła – gdzie się obejrzeć, tam psycholog. Czy współczesna wiedza psychologiczna pozwala im brać na swoje barki aż takie obciążenia?

Ewa Wilk
25.02.2024
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną