Oferta na pierwszy rok:

4 zł/tydzień

SUBSKRYBUJ
Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 24,99 zł!

Subskrybuj
Kultura

Kamienni najeźdźcy

Recenzja gry: The Banner Saga

materiały prasowe
Warto – coś po tej grze w nas zostanie.

Nigdy niezapisany apokryf skandynawskiej mitologii. Bogowie umarli. Stworzeni przez nich ludzie i rogaci olbrzymi muszą tarcza w tarczę stawić opór niezliczonym armiom potężnych kamiennych najeźdźców. To czas końca świata. Stworzona przez Aleksa Thomasa, Arnie Jorgensen i Johna Watsona „The Banner Saga”, pierwsza część trylogii, jest przede wszystkim interaktywną powieścią graficzną opartą na trudnych wyborach – w naszej nadziei, jakże często iluzorycznej – mniejszego zła. Tła są statyczne, szczątkowo animowane, ale w swej urodzie ponadczasowe; kreska Jorgensen to wielki atut tego tytułu. W chwilach między czytaniem i podejmowaniem niełatwych decyzji toczymy walki w systemie turowym, zgrabnie zaprojektowane. Warto – coś po tej grze w nas zostanie.

 

The Banner Saga, Stoic, StoicStudio.com, Windows

Polityka 5.2014 (2943) z dnia 28.01.2014; Afisz. Premiery; s. 79
Oryginalny tytuł tekstu: "Kamienni najeźdźcy"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

null
Nauka

Kleszcz: pospolity, łąkowy, afrykański. Dlaczego nam grożą i jak się ich pozbyć

Wiktoria Romanek z Wydziału Biologii Uniwersytetu Warszawskiego opowiada „Polityce” o tym, jak rozróżnić kleszcze, o Narodowym Kleszczobraniu oraz tym, co robić, gdy znajdziemy kleszcza wbitego w nasze ciało lub ciało naszego czworonożnego przyjaciela.

Maciej Jaźwiecki
16.06.2024
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną