Jak seriale robią z widzów detektywów

10 milionów detektywów
Kończy się pierwsza seria „Detektywa”, telewizyjnego przeboju tego roku. Ale masowe tropienie zagadek serialu dopiero się zaczyna.
W trakcie emisji ostatniego odcinka amerykańskie serwery HBO GO – mobilnej przybudówki stacji – nie wytrzymały rekordowego zainteresowania widzów w internecie.
materiały prasowe

W trakcie emisji ostatniego odcinka amerykańskie serwery HBO GO – mobilnej przybudówki stacji – nie wytrzymały rekordowego zainteresowania widzów w internecie.

Na produkcji „Detektywa” zyskali wszyscy: mało znany scenarzysta, dwaj gwiazdorzy kina, którzy wzięli na siebie ryzyko związane z udziałem w emitowanym przez kablówkę serialu – Woody Harrelson i Matthew McConaughey – oraz sama stacja. HBO, producent całości, zgromadził przed telewizorami ponad 10 mln widzów w samych tylko Stanach Zjednoczonych. W trakcie emisji ostatniego odcinka amerykańskie serwery HBO GO – mobilnej przybudówki stacji – nie wytrzymały rekordowego zainteresowania widzów w internecie.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną