Coraz więcej telewizyjnych kanałów tematycznych

Wielka kanalizacja
Historią Scripps Networks Interactive, nowego głównego właściciela grupy TVN, można opowiedzieć dzieje mediów: od gazet po telewizyjne kanały tematyczne. Tych ostatnich w Polsce mamy już 220. I przybywają kolejne, odbierając widownię wielkim antenom.
Współczesna telewizja coraz dalej odchodzi od idei rozrywki z wizją, a coraz bardziej zaczyna przypominać supermarket, w którym dostawcy wystawiają swoje produkty w różnych konfiguracjach.
Ian McKinnell/Getty Images

Współczesna telewizja coraz dalej odchodzi od idei rozrywki z wizją, a coraz bardziej zaczyna przypominać supermarket, w którym dostawcy wystawiają swoje produkty w różnych konfiguracjach.

Warner Bros., Fox, Bauer – nazwy tych gigantów rynku medialnego przewijały się w spekulacjach dotyczących sprzedaży pakietu kontrolnego grupy TVN. Tymczasem ich oferty przebiła mało znana w Europie amerykańska korporacja Scripps Networks Interactive. Wyewoluowała z gazety, założonej 130 lat temu w Cleveland przez Edwarda W. Scrippsa. Od początku szła z duchem czasu, podążając ścieżką rozwoju mediów. W latach 80. była operatorem lokalnych stacji telewizyjnych, jednym z największych na amerykańskim rynku.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną