Pożar w burdelu: „Bem!” i inne wskrzeszenia na 100-lecie Polski

Wtem Bem!
Musicalowym hitem Ameryki ostatnich lat jest „Hamilton” o ojcu założycielu Stanów Zjednoczonych. Twórcy Pożaru w Burdelu odpowiadają „Bemem! Musicalem o patriotach i renegatach”.
„Duchy. Musical spirytystyczny”, koprodukcja Pożaru w Burdelu i Teatru Polskiego w Warszawie, otworzył cykl „100 wskrzeszeń na 100-lecie Polski”.
Tomasz Urbanek/EAST NEWS

„Duchy. Musical spirytystyczny”, koprodukcja Pożaru w Burdelu i Teatru Polskiego w Warszawie, otworzył cykl „100 wskrzeszeń na 100-lecie Polski”.

Skromnie z początku pomyślana produkcja Lin-Manuela Mirandy „Hamilton”, w której rapowana przez wielorasowy zespół wykonawców biografia ojca założyciela Stanów Zjednoczonych jest hołdem dla wkładu imigrantów w powstanie i rozwój kraju, stała się największym musicalowym hitem ostatnich lat. Za rządów zapowiadającego mur na granicy z Meksykiem Donalda Trumpa i realizującej plan wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej Theresy May nabrał wydźwięku politycznego, niebotycznie drogie bilety są wyprzedawane na pniu zarówno na pokazy na nowojorskim Broadwayu, jak i na londyńskim West Endzie.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj