Zaangażowane gry komputerowe

Bunt klasy ROBOTniczej
Czy powinniśmy się bać sztucznej inteligencji? David Cage w „Detroit: Become Human” – wizji świata ludzi i androidów w nieodległej przyszłości – stawia to pytanie w sposób przewrotny. To kolejna na rynku protest gra.
Scena z gry „Detroit: Become Human”.
materiały prasowe

Scena z gry „Detroit: Become Human”.

To nie był pomysł na grę wideo. 7 marca 2012 r. paryskie studio Quantic Dream udostępniło w internecie kilkuminutowy film „Kara”. W zamierzeniu miał to być jedynie pokaz możliwości nowego autorskiego oprogramowania do tworzenia wirtualnych światów, pozwalającego precyzyjniej niż dotąd odtwarzać ruchy i mimikę aktorów. Nie było w „Karze” żadnych imponujących eksplozji czy snujących się mgieł dowodzących doskonałości algorytmów przeliczających efekty cząsteczkowe, nie było feerii olśniewających refleksów i realistycznej gry cieni kreowanych w czasie rzeczywistym.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj