• Marcin Prokop został bohaterem akcji promującej SuperSport, nową linię opon firmy GoodYear. Gratulacje. Marcin co jakiś czas lubi ponarzekać, że zarabia za dużo. Opony dzielimy na letnie i zimowe. Demagogię na retoryczną oraz populistyczną.
• Kolejny ważny sukces. Radiowa Trójka pod rządami menedżerów „dobrej zmiany” osiągnęła najniższy poziom słuchalności od 15 lat. Gratulacje. Nie wszyscy wiedzą, że siedziba Trójki to budynek dawnych koszar. I to dzisiaj słychać.
• Jest pierwszy biznesowy sukces napastnika AC Milan Krzysztofa Piątka. Zawodnik będzie reklamował produkty marki Oshee i Sonko. Czyli napoje i zdrową żywność bez glutenu. Z glutenem jest jak z bramkami w Serie A. Trafia się coraz rzadziej.
• „Wiadomości” TVP zyskały nową oprawę graficzną. Jest na bogato, choć momentami na stojąco. To się podobno nazywa rozszerzona rzeczywistość. Dane Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych pokazują, że Polacy potrafią osiągnąć taki stan również bez grafiki.
• Oto bohater tygodnia. Dzień po ogłoszeniu rozwodu Tomek Makowiecki pokazał na Instagramie swą nową dziewczynę. Brawo. U kobiet to się nazywa brak klasy. U facetów okienko transferowe.
• Jarosław Kaczyński odwiedził program śniadaniowy TVP zatytułowany podchwytliwie „Pytanie na śniadanie”. Mówił o ważnych rzeczach. Że lubi herbatę, placki, kiełbasę i bigos. Monika Zamachowska i Michał Olszański sprostali wyzwaniu. To duża sztuka wkomponować w takie menu wazelinę.
• Zmęczona życiem celebryckim Hanna Lis wraca do polityki. Dziennikarka zaczęła prowadzić rozmowy na Wyborcza.