Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty tylko 9,90 zł!

Subskrybuj
Kultura

W ringu streamingu

Disney+ właśnie wchodzi do Polski. Na rynku robi się ciasno

Tom Hiddleston w roli tytułowej w serialu „Loki”. Tom Hiddleston w roli tytułowej w serialu „Loki”. BEW
Rynek platform streamingowych po boomie ostatnich sezonów szykuje się na kryzys. I dokładnie w tym momencie do Polski wchodzi Disney+. 10 jego hitów przedstawiamy na następnych stronach.
Disney+ zarzuci nas ogromem swojej biblioteki, z tytułami starszymi i nowszymi, z klasyką kina dziecięcego, serialami ze świata „Gwiezdnych wojen” i produkcjami o superbohaterach ze stajni Marvela.PantherMedia Disney+ zarzuci nas ogromem swojej biblioteki, z tytułami starszymi i nowszymi, z klasyką kina dziecięcego, serialami ze świata „Gwiezdnych wojen” i produkcjami o superbohaterach ze stajni Marvela.

Startujący u nas 14 czerwca serwis streamingowy Disneya nie musi się martwić o rozpoznawalność. W końcówce kwietnia firma MBLM po raz 12. opublikowała wyniki badania emocji wyrażanych wobec znanych marek na podstawie analizy 1,4 mld słów używanych przez konsumentów. Disney najsilniej angażował emocje odbiorców. Za nim znalazły się kolejno: Tesla, Apple, Sony, YouTube i Mercedes. Netflix był ósmy, Amazon Prime Video – 16., HBO znalazła się na miejscu 32., Hulu – 33., a Peacock, platforma NBCUniversal – na 58.

Polityka 24.2022 (3367) z dnia 07.06.2022; Kultura; s. 76
Oryginalny tytuł tekstu: "W ringu streamingu"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >