Oferta na pierwszy rok:

4 zł/tydzień

SUBSKRYBUJ
Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Film

Influencerka z Tricity

Recenzja serialu: „#BringBackAlice”, reż. Dawid Nickel

„#BringBackAlice”, reż. Dawid Nickel „#BringBackAlice”, reż. Dawid Nickel Ola Grochowska/HBO Max
Młoda część obsady odnajduje się w tej grze kliszami i kiczem z odcinka na odcinek coraz lepiej.

Pod angielskim tytułem kryje się rodzime wydanie amerykańskich serialowych teen dram w wersji posh, z dzieciakami z bogatych domów, z elitarnym prywatnym liceum, drużyną koszykarską, czirliderkami, lokalną królową – influencerką – w centrum oraz hurtowymi ilościami tajemnic, dramatów, makijażu, używek i emotek. Ale też serialowy odpowiednik bijących rekordy popularności polskich powieści z gatunku YA, young adult, których autorki też lubią angielskie tytuły i opartą na zgranych schematach akcję osadzoną w uniwersum bogactwa rodem z uwspółcześnionej „Dynastii”. Scenarzyści Marcin Kubawski, Miłosz Sakowski i Brytyjczyk Caleb Ranson oraz reżyser Dawid Nickel, który niedawno zachwycił młodzieżowym „Ostatnim komersem”, fundują widzom HBO Max profesjonalnie nakręcony w Trójmieście, pięciogodzinny wideoklip złożony z kadrów o instagramowej urodzie, kalejdoskop drogich ubrań, gadżetów i designu, modnych miejsc i zajęć.

#BringBackAlice, reż. Dawid Nickel, 6 odc., HBO Max

Polityka 18/19.2023 (3412) z dnia 25.04.2023; Afisz. Premiery; s. 108
Oryginalny tytuł tekstu: "Influencerka z Tricity"
Reklama