Gry

Magia i kara

Recenzja gry: „Dark Souls III”

materiały prasowe
Satysfakcja z pokonania mieczem lub magią przeciwnika, który jeszcze kilkanaście śmierci temu zdawał się nieśmiertelnym bogiem, jest olbrzymia.

Gry z serii „Dark Souls” dzieją się w światach niczym wyśnionych w koszmarze średniowiecznego egzorcysty. Otoczone są legendą arcytrudnych. Każą płacić nieustannym umieraniem za każdy kolejny krok w głąb wrogiej krainy. Ale są przede wszystkim sprawiedliwe – karzą za błędy, uczciwie nagradzając za postęp. Satysfakcja z pokonania mieczem lub magią przeciwnika, który jeszcze kilkanaście śmierci temu zdawał się nieśmiertelnym bogiem, jest olbrzymia. Trzecia gra w tym cyklu udanie eksploatuje sprawdzony schemat, a jeśli czegoś brak, to mniej oczywistej struktury świata. Dawnego dreszczu niepewności – ale i upajającej swobody wyboru – w którą stronę się udać.

Dark Souls III, From Software, Cenega, Windows, PS4, Xbox One

Polityka 25.2016 (3064) z dnia 14.06.2016; Afisz. Premiery; s. 77
Oryginalny tytuł tekstu: "Magia i kara"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

null
Społeczeństwo

Dyrektorka odebrała sobie życie. Jeśli władza nic nie zrobi, te tragedie będą się powtarzać

Dyrektorka prestiżowego częstochowskiego liceum popełniła samobójstwo. Nauczycielka z tej samej szkoły próbowała się zabić rok wcześniej, od miesięcy wybuchały awantury i konflikty. Na oczach uczniów i z ich udziałem. Te wydarzenia są skrajną wersją tego, jak wyglądają relacje w tysiącach polskich szkół.

Joanna Cieśla
07.02.2025
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną