Gry

Powrót do korzeni

Recenzja gry: „Ratchet&Clank”

materiały prasowe
Gra wygląda prześlicznie, Ratchet i Clank, ratując galaktykę, są nieodmiennie zabawni, miłośnicy serii dostaną, czego oczekiwali.

Po 13 latach tworzenia gier zręcznościowych o przygodach przeuroczej pary galaktycznych bohaterów: lisowatego futrzaka Ratcheta i lilipuciego robota Clanka, studio Insomniac postanowiło wyprodukować tzw. reboot – czyli wrócić do korzeni, opowiadając tę samą historię raz jeszcze, ale w duchu nowej epoki. Zmiany nie są radykalne, a o rozpoczęciu serii przygód na nowo zadecydowały zapewne dwa powody: film kinowy „Ratchet&Clank”, a także możliwości nowej, czwartej już generacji konsoli Sony PlayStation. Gra wygląda prześlicznie, Ratchet i Clank, ratując galaktykę, są nieodmiennie zabawni, miłośnicy serii dostaną, czego oczekiwali. Nowi gracze – bez względu na wiek – również powinni się dobrze bawić.

Ratchet&Clank, Insomniac, Sony CEP, PlayStation 4

Polityka 33.2016 (3072) z dnia 09.08.2016; Afisz. Premiery; s. 71
Oryginalny tytuł tekstu: "Powrót do korzeni"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

Ludzie i style

Wszechobecny Krzysztof Stanowski. Jak wyjaśnić ten fenomen?

Wyrósł najwyraźniej na pierwszego dziennikarza w Polsce, którego koniecznie trzeba przekonać do swoich racji. Bo można się ze Stanowskim nie zgadzać, ale „trzeba go szanować”.

Katarzyna Czajka-Kominiarczuk
13.06.2021
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną