Gry

Na ulicach i serwerach

Recenzja gry: „Watch Dogs 2”

Screen z gry „Watch Dogs 2” Screen z gry „Watch Dogs 2” materiały prasowe
Miasto i zróżnicowane hakerskie zabawy to główne atuty gry, niestety opowieść, dialogi i protagoniści zwyczajnie żenują.

Hakerzy wydają się dziś nie mniej groźni niż niegdyś dywizje pancerne. Nowy arcywróg wymaga jednak nowego superbohatera, i taką właśnie baśń próbuje opowiedzieć kontynuacja średnio udanej gry Ubisoftu z 2014 r. Bohater „Watch Dogs 2”, wybitnie uzdolniony młody haker, walczy z Opresyjnym Systemem za pomocą kodu i elektronicznych gadżetów – na ulicach i serwerach San Francisco. Komputerowi metaturyści uprawiający włóczęgę po wirtualnych światach będą w siódmym niebie, wirtualna metropolia imponuje rozmachem i wykonaniem. Miasto i zróżnicowane hakerskie zabawy to główne atuty gry, niestety opowieść, dialogi i protagoniści zwyczajnie żenują. Wysilony, w założeniu zapewne „młodzieżowy” dowcip, ciężką ręką krojone szablony postaci, rażący patos, nieudolne przymilanie się do wyimaginowanego statystycznego nastolatka i bolesny deficyt finezji zniechęcają do brnięcia przez mielizny fabuły. O wiele milej jest wziąć azymut na Haight-Ashbury w San Francisco i, zgodnie z dobrą tradycją tej kolebki obyczajowej rebelii, robić niespiesznie to, co się chce.

Watch Dogs 2, Ubisoft Montreal, Windows, PlayStation 4, Xbox One

Polityka 9.2017 (3100) z dnia 28.02.2017; Afisz. Premiery; s. 71
Oryginalny tytuł tekstu: "Na ulicach i serwerach"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

null
Kraj

Śledztwo „Polityki”. Białoruska opozycjonistka nagle zniknęła. Badamy kolejne tropy

Anżelika Mielnikawa, ważna białoruska opozycjonistka, obywatelka Polski, zaginęła. W lutym poleciała do Londynu. Tam ślad się urwał. Udało nam się ustalić, co stało się dalej.

Paweł Reszka, Timur Olevsky, Evgenia Tamarchenko
06.05.2025
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną