Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Gry

Gra jak lektura

Recenzja gry: „Torment: Tides of Numenera”

materiały prasowe
Gra do czytania.

Gdy studio inXile poprosiło graczy o zrzutkę na tę produkcję, miłośnicy gatunku RPG zareagowali z entuzjazmem – na konto wpłynęło ponadczterokrotnie więcej pieniędzy niż wymagane 900 tys. dol. Colin McComb i Brian Fargo obiecali przecież dzieło na miarę „Planescape: Torment” (1999 r.), według wielu najlepiej napisanej gry fabularnej w historii. „Napisanej” to słowo klucz. Pierwszy „Torment” był przede wszystkim grą do czytania, z gigantyczną liczbą dialogów, wyimków z ksiąg, pamiętników itd. „Torment: Tides of Numenera” to też głównie lektura i rozmowy. I egzotyka. W odległym w czasie i przestrzeni zakątku Wszechświata, na gruzach licznych cywilizacji, istota, której ciało wykorzystywał jako naczynie cudzy umysł, zaczyna życie na własny rachunek – i rusza tropem tego, za kogo latami ją brano. Miłej lektury!

Torment: Tides of Numenera, inXile Entertainment, Techland, Windows, Linux, PlayStation 4, Xbox One, OS X

Polityka 11.2017 (3102) z dnia 14.03.2017; Afisz. Premiery; s. 75
Oryginalny tytuł tekstu: "Gra jak lektura"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

null
Społeczeństwo

Łomot, wrzaski i deskorolkowcy. Czasem pijani. Hałas może zrujnować życie

Hałas z plenerowych obiektów sportowych może zrujnować życie ludzi mieszkających obok. Sprawom sądowym, kończącym się likwidacją boiska czy skateparku, mogłaby zapobiec wcześniejsza analiza akustyczna planowanych inwestycji.

Agnieszka Kantaruk
23.04.2024
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną