Osoby czytające wydania polityki

„Polityka”. Największy tygodnik w Polsce.

Wiarygodność w czasach niepewności.

Subskrybuj z rabatem
Gry

Sztampa i dreszcz

Recenzja gry: „Mass Effect: Andromeda”

materiały prasowe
Grę ratuje rozmach, piękno i egzotyka odwiedzanych planet, a także dreszcz ciekawości, co przyniesie kolejna przygoda.

Po domknięciu udanego tryptyku SF o przygodach komandor(a) Shepard(a) studio BioWare kontynuuje serię „Mass Effect” w nowych dekoracjach i z nowymi protagonistami. Statki kolonizacyjne wyruszyły do galaktyki Andromedy, po sześciu stuleciach kriogenicznego snu czas stawić czoło nowym problemom. Największym okazali się nie wrodzy kosmici i tajemnice potężnych technologicznych artefaktów wymarłych cywilizacji, ale wymóg utrzymania ciekawości odbiorcy przy dość swobodnej eksploracji sporego zakątka kosmosu. Sztampowy scenariusz i szablonowi bohaterowie nie pomagają, ale najbardziej irytują niektóre ich wypowiedzi – czasem tak chybione lub infantylne, że ta kosmiczna opera zdaje się raczej kosmiczną operetką czy też operą komiczną. Grę ratuje rozmach, piękno i egzotyka odwiedzanych planet, a także – mimo wszystko – dreszcz ciekawości, co przyniesie kolejna przygoda.

Mass Effect: Andromeda, BioWare, Electronic Arts, Windows, PlayStation 4, Xbox One

Polityka 15.2017 (3106) z dnia 11.04.2017; Afisz. Premiery; s. 77
Oryginalny tytuł tekstu: "Sztampa i dreszcz"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

null
Ja My Oni

Jak dotować dorosłe dzieci? Pięć przykazań

Pięć przykazań dla rodziców, którzy chcą i mogą wesprzeć dorosłe dzieci (i dla dzieci, które wsparcie przyjmują).

Anna Dąbrowska
03.02.2015
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną