Recenzja gry: „Mass Effect: Andromeda”

Sztampa i dreszcz
Grę ratuje rozmach, piękno i egzotyka odwiedzanych planet, a także dreszcz ciekawości, co przyniesie kolejna przygoda.
materiały prasowe

Po domknięciu udanego tryptyku SF o przygodach komandor(a) Shepard(a) studio BioWare kontynuuje serię „Mass Effect” w nowych dekoracjach i z nowymi protagonistami. Statki kolonizacyjne wyruszyły do galaktyki Andromedy, po sześciu stuleciach kriogenicznego snu czas stawić czoło nowym problemom. Największym okazali się nie wrodzy kosmici i tajemnice potężnych technologicznych artefaktów wymarłych cywilizacji, ale wymóg utrzymania ciekawości odbiorcy przy dość swobodnej eksploracji sporego zakątka kosmosu. Sztampowy scenariusz i szablonowi bohaterowie nie pomagają, ale najbardziej irytują niektóre ich wypowiedzi – czasem tak chybione lub infantylne, że ta kosmiczna opera zdaje się raczej kosmiczną operetką czy też operą komiczną. Grę ratuje rozmach, piękno i egzotyka odwiedzanych planet, a także – mimo wszystko – dreszcz ciekawości, co przyniesie kolejna przygoda.

Mass Effect: Andromeda, BioWare, Electronic Arts, Windows, PlayStation 4, Xbox One

Czytaj także

W nowej POLITYCE

Zobacz pełny spis treści »

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną