Prenumerata na trudne czasy.

6 miesięcy za 99 zł.

Subskrybuj
Gry

Wolne granie

Recenzja gry: „Wanderlust: Travel Stories”

materiały prasowe
Ponad 300 tys. słów, czyli gdzieś między „Ulissesem (263 tys.) a „Wojną i pokojem” (544 tys.).

Artur Ganszyniec, scenarzysta dwóch pierwszych gier z cyklu „Wiedźmin”, postanowił zwolnić. Założył studio Different Tales i wraz z m.in. Jackiem Brzezińskim, także współtwórcą „Wiedźminów”, stworzył pierwszą niespieszną, kontemplacyjną grę. „Wanderlust: Travel Stories” to interaktywna proza, ilustrowana głównie zdjęciami z opisywanych miejsc, czasem funkcjonalnymi animacjami. Przypadkowe spotkanie globtroterów z różnych stron świata inicjuje długie wieczory opowiadań o podróżach, które coś w nich zmieniły. Można czytać te gawędy jako sugestywne reportaże podróżnicze albo jako dobrze napisane egzystencjalne nowele, intrygujące pytaniami, jak potoczyłyby się losy protagonistów, gdybyśmy podejmowali inne decyzje. Ponad 300 tys. słów, czyli gdzieś między „Ulissesem (263 tys.) a „Wojną i pokojem” (544 tys.).

Wanderlust: Travel Stories, Different Tales, Walkabout, Windows, iOS

Polityka 41.2019 (3231) z dnia 08.10.2019; Afisz. Premiery; s. 87
Oryginalny tytuł tekstu: "Wolne granie"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

Społeczeństwo

Co z uznaniem ukraińskiej Cerkwi? Pytamy metropolitę Sawę. „Teraz trwa wojna”

Rozmowa z metropolitą Sawą, zwierzchnikiem Polskiego Autokefalicznego Kościoła Prawosławnego, związanego z patriarchatem moskiewskim, o tym, dlaczego polscy prawosławni nie uznają niezależności Cerkwi w Ukrainie.

Katarzyna Kaczorowska
14.08.2022
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną