Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty tylko 9,90 zł!

Subskrybuj
Gry

Cyberbalet

Recenzja gry: „Ghostrunner”

materiały prasowe
Jeden fałszywy krok, sekunda zawahania – i trzeba zaczynać od nowa.

Wbrew prawom fizyki biegnę po ścianach, skaczę, spadam w ślizgu, pokonując w tym niemożliwym dla istoty ludzkiej – ale nie cyborga – parkourze pełne przeszkód przestrzenie, by na koniec stoczyć walkę z kilkoma wrogami. Walkę, która precyzją choreografii i elegancją ruchów przypomina balet, mimo że wizualizacje skutków ciosu mieczem są nader krwawe (tu można było ściągnąć cugle). Istotą „Ghostrunnera” jest bowiem perfekcyjna realizacja optymalnych założeń taktycznych, bez marginesu błędu.

Ghostrunner, One More Level/3D Realms. All in! Games, Windows, PlayStation 4, Xbox One, Switch

Polityka 47.2020 (3288) z dnia 17.11.2020; Afisz. Premiery; s. 81
Oryginalny tytuł tekstu: "Cyberbalet"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >