Gry

Cyberbalet

Recenzja gry: „Ghostrunner”

materiały prasowe
Jeden fałszywy krok, sekunda zawahania – i trzeba zaczynać od nowa.

Wbrew prawom fizyki biegnę po ścianach, skaczę, spadam w ślizgu, pokonując w tym niemożliwym dla istoty ludzkiej – ale nie cyborga – parkourze pełne przeszkód przestrzenie, by na koniec stoczyć walkę z kilkoma wrogami. Walkę, która precyzją choreografii i elegancją ruchów przypomina balet, mimo że wizualizacje skutków ciosu mieczem są nader krwawe (tu można było ściągnąć cugle). Istotą „Ghostrunnera” jest bowiem perfekcyjna realizacja optymalnych założeń taktycznych, bez marginesu błędu.

Ghostrunner, One More Level/3D Realms. All in! Games, Windows, PlayStation 4, Xbox One, Switch

Polityka 47.2020 (3288) z dnia 17.11.2020; Afisz. Premiery; s. 81
Oryginalny tytuł tekstu: "Cyberbalet"
Reklama

Czytaj także

Świat

CZECHY: Bezlitośni komornicy

Huragan, który niedawno uderzył w Morawy, nie tylko pozrywał tysiące dachów, lecz także odsłonił patologię czeskiej branży komorniczej, ścigającej za długi nawet dzieci.

Tomasz Maćkowiak
02.08.2021