Gry

Cyberbalet

Recenzja gry: „Ghostrunner”

materiały prasowe
Jeden fałszywy krok, sekunda zawahania – i trzeba zaczynać od nowa.

Wbrew prawom fizyki biegnę po ścianach, skaczę, spadam w ślizgu, pokonując w tym niemożliwym dla istoty ludzkiej – ale nie cyborga – parkourze pełne przeszkód przestrzenie, by na koniec stoczyć walkę z kilkoma wrogami. Walkę, która precyzją choreografii i elegancją ruchów przypomina balet, mimo że wizualizacje skutków ciosu mieczem są nader krwawe (tu można było ściągnąć cugle). Istotą „Ghostrunnera” jest bowiem perfekcyjna realizacja optymalnych założeń taktycznych, bez marginesu błędu.

Ghostrunner, One More Level/3D Realms. All in! Games, Windows, PlayStation 4, Xbox One, Switch

Polityka 47.2020 (3288) z dnia 17.11.2020; Afisz. Premiery; s. 81
Oryginalny tytuł tekstu: "Cyberbalet"

Czytaj także

Społeczeństwo

Prof. Leociak: Kościół jako instytucję należy odrzucić

To już nie są czasy zdobywania nowego świata i nawracania siłą wszystkich „dzikusów”, czy tego chcą, czy nie – mówi prof. Jacek Leociak z Instytutu Badań Literackich PAN, autor „Młynów Bożych” i wydanego właśnie „Wiecznego strapienia. O kłamstwie, historii i Kościele”.

Katarzyna Czarnecka
30.11.2020