Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty w okazyjnej cenie!

Subskrybuj
Gry

Zdążyć przed serialem

Recenzja gry: „The Last of Us: Part I”

materiały prasowe
Napisana i wyreżyserowana przez Neila Druckmanna „The Last of Us”, najważniejsza gra wideo 2013 r. i jedno z najwybitniejszych osiągnięć w historii interaktywnego medium, doczekała się gruntownej renowacji.

Napisana i wyreżyserowana przez Neila Druckmanna „The Last of Us”, najważniejsza gra wideo 2013 r. i jedno z najwybitniejszych osiągnięć w historii interaktywnego medium, doczekała się gruntownej renowacji. Graficy namalowali ją na nowo. To wciąż ten sam świat postapokaliptycznej Ameryki, ta sama, inspirowana „Drogą” Cormaca McCarthy’ego przejmująca opowieść o odysei mężczyzny i dziewczynki, którą z czasem zaczyna traktować jak córkę, o klęsce człowieczeństwa i próbie odkupienia, ale od pierwowzoru różni się więcej niż detalami i wyższą rozdzielczością obrazu. Moc obliczeniowa konsoli PlayStation 3, z dzisiejszej perspektywy mizerna, nie pozwalała grafikom dekadę temu na wiele.

The Last of Us: Part I, Naughty Dog, Sony Interactive Entertainment, PlayStation 5, Windows

Polityka 39.2022 (3382) z dnia 20.09.2022; Afisz. Premiery; s. 79
Oryginalny tytuł tekstu: "Zdążyć przed serialem"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >