Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty w okazyjnej cenie!

Subskrybuj
Gry

Nie tylko napad

Recenzja gry: „As Dusk Falls”

materiały prasowe
Dzięki retrospekcjom pozwalającym bliżej poznać przedstawione postacie przekonujemy się, że na pozór banalny motyw napadu i negocjacji to zaledwie wierzchołek góry lodowej i dzieje się tu więcej, niż widać na pierwszy rzut oka.

Rok 1998, pustynia Arizony. W samotnym motelu przy drodze próbuje się ukryć przed policją trzech młodych braci poszukiwanych za napad z bronią w ręku. Biorą za zakładników personel i przypadkową rodzinę, która chciała tu spędzić noc przed dalszą podróżą. Padają strzały, motel obstawiają radiowozy, napięta sytuacja może w każdej chwili przerodzić się w dramat. Wyreżyserowana przez Caroline Marchal, wcześniej pracującą pod kierownictwem Davida Cage’a nad „Heavy Rain” i „Beyond: Two Souls”, interaktywna opowieść „As Dusk Falls” bywa czasem określana jako interaktywny film, ale chyba bliżej jest jej do komiksu. Zbudowana jest bowiem z sekwencji sklejanych z licznych statycznych kadrów.

As Dusk Falls, Interior Night, Xbox Game Studios, Windows, Xbox Series X/S, Xbox One

Polityka 39.2022 (3382) z dnia 20.09.2022; Afisz. Premiery; s. 79
Oryginalny tytuł tekstu: "Nie tylko napad"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >