Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Książki

Trzy dekady branży

Recenzja książki: Marcin Kosman, „Nie tylko Wiedźmin”

materiały prasowe
Kapitalna panorama jednego z najważniejszych nurtów w polskiej kulturze ostatnich dekad.

Gry wideo wyrosły na główny polski towar eksportowy, a mimo to nie doczekały się dotąd porównywalnej liczby książek i historycznych opracowań, co polska muzyka czy film. Były pionierskie – i znakomite – „Bajty polskie” (2011 r.), ale kończyły swą opowieść na połowie lat 90., a przecież historia tworzenia gier nad Wisłą obejmuje do dziś bite trzy dekady. „Nie tylko Wiedźmin. Historia polskich gier komputerowych”, relacjonująca całą tę epokę, jest zatem na naszej wydawniczej pustyni wydarzeniem bezprecedensowym.

Marcin Kosman, Nie tylko Wiedźmin, Wydawnictwo Open Beta, papier, mobi, epub

Polityka 22.2015 (3011) z dnia 26.05.2015; Afisz. Premiery; s. 67
Oryginalny tytuł tekstu: "Trzy dekady branży"
Reklama